Jimi Hendrix Experience: Electric Church - Atlanta Pop Festival
Jimi Hendrix: Electric Church documents the legendary guitarist at the 1970 Atlanta Pop Festival, in front of the largest U.S. audience of his career. It includes rare footage of the show, as well as three songs not seen in the television broadcast.