Katak, The Brave Beluga
Katak, a young beluga itching to see the world, embarks on a journey to find his long lost grandfather despite the disapproval of his peers. As he gets farther from the place he once called home, Katak finds friends in the unlikeliest corners of the ocean. They help him realize that his differences are what make him unique, and that sometimes, being brave means being yourself.