Kerouac's Road: The Beat of a Nation
Exploring how the legacy of Jack Kerouac's iconic novel "On the Road" reflects in today's America. The film interweaves stories of modern-day "on-the-roaders" who share connections to Kerouac's life, alongside those influenced by him or knew and loved him.