Drácula: Ele Ainda Está Vivo
Detective Amelia Van Helsing is on the desperate hunt for the killer responsible for a string of grisly murders targeting young women. Matters only worsen when all evidence leads to the seemingly untouchable Count Dracula. And when Van Helsing's girlfriend vanishes, she is forced to question the very existence of monsters in a final showdown with the enigmatic count.