Linkin Park - Road to Revolution
Helmed by noted director Blue Leach (R.E.M., Depeche Mode, Snow Patrol, Beck), Road To Revolution Live At Milton Keynes captures Linkin Park on its acclaimed 2008 Projekt Revolution tour in front of 65,000 fans in England. The band's first live document in five years, will surely help fans survive a break after the group's recent touring and before the next Linkin Park studio album.