Man of the House
Texas Ranger Roland Sharp (Tommy Lee Jones) follows a strict code of behaviour and has no patience for those who don't follow suit. When five cheerleaders -- Anne (Christina Milian), Teresa (Paula Garcés), Evie (Monica Keena), Heather (Vanessa Ferlito) and Barb (Kelli Garner) -- witness a murder, Sharp is assigned to keep them from meeting the same fate. But his assignment requires him to go undercover as their coach and live in their house, and so, some ground rules are in order.