March on Washington: Keepers of the Dream
Transport back to 1963 in this documentary about the March on Washington, when 250,000 people gathered in front of the Lincoln Memorial in Washington, D.C., to protest racial discrimination. It was here that Dr. Martin Luther King Jr. gave his iconic 'I Have A Dream' speech. The film traces the Civil Rights Movement from his speech to 2020.