Mickey's House of Villains
Mickey and his pals have their hands full when the wicked Jafar teams up with Cruella, Hades, Ursula, Captain Hook, Maleficent and the rest of their cruel crew in a wild attempt to turn the House of Mouse into the House of Villains. Can Jafar and company take the House? Or will Mickey, Minnie, Donald, Pluto and Goofy close the curtain on this band of villains? Contains tobacco depictions.