More Dead Than Alive
An outlaw responsible for many deaths, Cain is released from prison after years behind bars. Despite his earlier wicked ways, Cain has made a real effort to reform and just wants to be left in peace. Unfortunately, his reputation limits his employment options, and he's left with no choice except becoming a performer in a Wild West show. Working for promoter Dan Ruffalo, Cain attempts to lead a relatively quiet life, but other gunslingers are still out to get him.