Mortal Kombat Legends: Snow Blind
The vicious, power-mad Kano is determined to take over Earthrealm, one soul at a time. Assisted by a trio of cold Black Dragon mercenaries, he embarks on a brutal assault from town to defenseless town. The choice is simple: Kneel or be annihilated. Kenshi, a rebel warrior, calls on Kuai Liang, the only one powerful enough to challenge the malevolent Kano. But Kuai Liang has given up the ways of the warrior, and Kenshi is too undisciplined to defeat Kano himself. If Kuai Liang cannot break through the glacier of doubt that holds him back, Earthrealm will fall. The stakes are immeasurable, and the potential konsequences have never been more dire!