This film chronicles the Jimi Hendrix Experience’s storied visit to Maui, and how the band became ensnared with the ill-fated "Rainbow Bridge" movie. Never-before-released original footage, and new interviews with key players such as Billy Cox and director Chuck Wein, form this fascinating account about one of the most controversial independent films ever made.