Near the Peaks
Paragliding in a french mountain sanctuary. We've come a long way since the first flights in France in 1978! Today Paragliding is a mature sport, governed by the French Federation of Free Flight, which includes more than 30 000 members. Filmed in parallel with the French Championships, this 26-minutes documentary gives us a comprehensive insight into Paragliding.