Neil Young: Heart of Gold
Academy-award winning director Jonathan Demme beautifully captures Rock & Roll Hall of Fame legend, Neil Young as he prepares and presents the performance of a lifetime with the help of his wife Peggi and friends country star Emmylou Harris, steel guitarist Ben Keith and more at Nashville’s Grand Ole Opry.