News of the World
Five years after the end of the Civil War, Capt. Jefferson Kyle Kidd crosses paths with a 10-year-old girl taken by the Kiowa people. Forced to return to her aunt and uncle, Kidd agrees to escort the child across the harsh and unforgiving plains of Texas. However, the long journey soon turns into a fight for survival as the traveling companions encounter danger at every turn -- both human and natural.