O Mundo Mágico de Andrew Bennett
Hunter of cursed books and forbidden grimoires, Andrew Bennett comes to town following a series of violent murders the police can't solve. With the Inspector Hobbs, Bennett is after the mastermind who strives for the achievement of a magic ritual. Its dark outcome could be a disaster.