On My Way
Bettie (Catherine Deneuve) suddenly finds herself abandoned by her lover and facing the loss of the family restaurant. What begins as a drive around the block turns into a road trip filled with chance encounters, the rekindling of Bettie's relationship with her daughter, and a new bond with her grandson.