Our Daily Bread
Filmmaker Nikolaus Geyrhalter abstains from the use of voiceover narration and instead uses only images and sounds to chronicle the often unsettling ways in which food is processed. From vast mechanized farms to slaughterhouses, Geyrhalter presents it all and allows the audience to draw its own conclusions about the food people eat.