PAW Patrol: Big Truck Pups
Start your engines, it's time to embark on an action-packed adventure! Ryder, the pups, and their new pal Al are ready for rescues in their brand-new Big Trucks. Buckle up for this truck-tacular, six-part PAW Patrol event!