Pierrot and Luce
Jacques Larose, a diplomatic attaché, returns home after inheriting a dilapidated old house and a large sum of money. He meets up again with his old friend Pierrot, but he did not expect him to bring his girlfriend Luce. The two men try to become friends again, but Pierrot doesn't want to hear about the old times.