Prince of Persia: The Sands of Time
In the spirit of the Pirates of the Caribbean trilogy, Walt Disney Pictures and Jerry Bruckheimer Films transport you to the mystical lands of Persia for this wildly entertaining, epic action-adventure. It's a race against time when a rogue prince (Jake Gyllenhaal) reluctantly teams up with a rival princess (Gemma Arterton) to safeguard a magical dagger that gives its possessor the power to reverse time and rule the world. Filled with death-defying escapes and unexpected twists at every turn — "Prince Of Persia: The Sands of Time" is a fun-filled adventure that will keep your pulse pounding long after the credits end.