Revenge of the Pink Panther
Peter Sellers’ comedic genius shines when the hapless Inspector Clouseau is presumed to be dead. However, the very much alive Inspector travels to Hong Kong to investigate a dangerous drug lord (Robert Webber). Dyan Cannon and Herbert Lom also star.