Rise Of The Monster Hammerheads
Reports of two legendary, very large great hammerheads - Big Moe in the Florida Keys and Sunken in Andros, Bahamas - have Dr. Tristan Guttridge and Andy Casagrande wondering if there is a clan of monster hammerheads who share the same DNA.