Robert Klein: The Amorous Busboy of Decatur Avenue
Comedian/actor Robert Klein on such disparate topics as current and past presidents, his childhood, his summer job as a Catskills lifeguard, sailing with Rodney Dangerfield, and the '60s sexual revolution.