Ruby Herring Mysteries: Silent Witness
When consumer news reporter, Ruby Herring stumbles onto a murder, the intrepid redhead inadvertently discovers a knack for crime solving. With the reluctant help of a handsome detective, Ruby finds a new career covering crime.