Sam Smith - Live at V Festival 2014
Sam Smith’s performance at the Live at V Festival 2014 is one of those performances that captures the audience in a heartbeat. Among the performed songs are the hits “I'm Not the Only One”, “Lay Me Down”, “La La La,” and of course the ultimate chartbreaker ”Stay with Me”. It comes as no surprize that in December 2014, Smith was nominated for six Grammy Awards, and at the 57th Annual Grammy Aw...