Semi-Tough
Barbara Jane and wayward footballers, Billy Clyde and Shake, have been best friends for years. When Shake finds enlightenment with a wacky philosophy, called "IT," Barbara Jane is intrigued. When her new interest in Shake turns into love, Billy realizes that she's the woman he's wanted all along!