Soulive - Bowlive: Live at the Brooklyn Bowl
In March of 2010, the members of Soulive hauled their instruments through the doors of a newly-opened warehouse-turned-music venue in Brooklyn that they would call home for the next two weeks. Eric Krasno, Alan Evans and Neal Evans called on a multitude of their closest friends and musical conspirators to join them over the next fortnight - creating an incredibly broad guest lineup that include...