Southland Tales
With the United States under the threat of nuclear attack, the lives of several people converge in a dystopian Los Angeles. Movie star Boxer Santaros (Dwayne Johnson) plans his next film with the help of ambitious porn actress Krysta Now (Sarah Michelle Gellar) and troubled policeman Roland Taverner (Seann William Scott). Meanwhile, Marxist revolutionaries, greedy corporations and secretive government agencies pursue their separate agendas among a paranoid populace.