Star Trek Beyond
On a rescue mission, the USS Enterprise is attacked by Krall, a warlord sworn against the Federation. Crashed on an uncharted world, the crew must join forces with Jaylah, a rebellious alien warrior, to escape and stop Krall from triggering all-out war.