Stoner Rob: Too High to Remember What I Forgot
Stoner Rob proves that comedy, entrepreneurship, and pot-smoking all go hand-in-hand. In his debut special, Stoner shares about his incredible bottom-up comedy journey and what its like raising his six kids all while blazing new trails (and trees) in the emerging cannabis revolution. Get ready for an off-beat and unforgettable time with one of the hardest working stoners in show business.