Street Gang: How We Got to Sesame Street
Street Gang takes us inside the minds and hearts of the Sesame Street creators to help us understand not only how they produced this groundbreaking show, but also what it was like to be at the centre of a cultural and social phenomenon. Street Gang concentrates on the most experimental and groundbreaking period of Sesame Street. The original surviving creators weave together personal narratives and never before seen behind the scenes footage to reveal how they collaborated to push every boundary that confronted them, changing television and changing the world.