The Archers Of Loaf - What Did You Expect? Live At Cat's Cradle
Indie rock icons the Archers of Loaf reunited in 2011, and during the course of their reunion tour played two hometown concerts at Cat's Cradle in Chapel Hill, NC. Combining in-your-face concert footage along with rare interviews of the band, this film by director Gorman Bechard documents those concerts, and captures the excitement of this extraordinary band.