The Bad Guys: Reign of Chaos
While transporting dangerous high-profile prisoners, a prisoner transport vehicle turns over. These prisoners escape and make a run for it. To catch these escaped prisoners, the police decide to regroup a special crime investigation team, which consists of prisoners like Park Woong-Chul (Dong-seok) known to take out 30 people by himself; Kwak No-Soon (Ah-joong Kim) who is a skilled con artist; Ko Yoo-Sung (Ki-yong Jang) a former detective, and the legendary detective Oh Gu-Tak (Sang-jung Kim).