The Decemberists - Live at The Metro Theatre
Hailing from Portland, Oregon The Decemberists made their first Australian pilgrimage on the back of their 2009 release - The Hazards Of Love - the follow-up to their 2006 breakthrough, The Crane Wife. Here they are performing at The Metro Theatre, in Sydney, Australia, on January 19, 2010.