The End of Violence
Producer Mike Max (Bill Pullman) has made a fortune through his gory action flicks, but his own capture at the hands of some thugs causes him to reexamine his role in violent productions. After escaping the crooks, he hides out with a group of gardeners, and eventually decides to drop out of Hollywood and stay with his new protectors. Meanwhile, government surveillance man Ray (Gabriel Byrne) uses a complex network of cameras to spy on Los Angeles, but he is disturbed by his superiors.