The Late Blossom
Prompted by her office-mate's concern about her un-wooed status, Gisèle seeks romance through a dating agency. Gisèle is in her 30s, and is somewhat shy and gauche around men. In this romantic comedy, shot in a modest district of Montreal, Gisèle, too, will find romance.