The Long Night of Francisco Sanctis
During the military dictatorship of Argentina in 1977, office clerk Francisco Sanctis, his wife and children lead a quiet life in Bueno Aires. But one day an old friend calls him after 20 years, asking him to sign something. When they meet, she explains that she actually wants him to warn two of her friends that are about to be kidnapped by the army, and Francisco must decide if he wants to risk everything for two strangers.