The Lord of the Rings: The Return of the King
The culmination of nearly 10 years' work and conclusion to Peter Jackson's epic trilogy based on the timeless J.R.R. Tolkien classic, "The Lord of the Rings: The Return of the King" presents the final confrontation between the forces of good and evil fighting for control of the future of Middle-earth. Hobbits Frodo and Sam reach Mordor in their quest to destroy the `one ring', while Aragorn leads the forces of good against Sauron's evil army at the stone city of Minas Tirith.