The old man and the little girl
A man's journey becomes the wonderful experience of a grandfather and his granddaughter. In the intimate evocation of Ernest Hemingway, the old man leads the little girl into the historical memory of the land where the great writer lived. Riding their bicycles and recalling a past of timeless art and culture, the two will reach the most beautiful destination: the one from which to start again.