The Rolling Stones: Sticky Fingers Live At the Fonda Theatre
This programme captures a truly unique event in the long and eventful history of The Rolling Stones. On May 20th 2015 at the Fonda Theatre in Hollywood, California, the band performed the entire Sticky Fingers album live in concert for the first and so far only time in their career. The show celebrated the reissue of the Sticky Fingers album and was the opening night of The Rolling Stones Zip Code Tour of North America that would run over the next two months. The intimate setting of the Fonda Theatre was in contrast to the huge stadiums in which the band would perform for the rest of the tour and made this an incredibly special occasion for those fans lucky enough to get a ticket.