The Secrets of Vanuatu Water Music
Vanuatu is the most linguistically diverse country in the world per capita with over 100 Indigenous languages spoken in a population of just 250,000. But one language unites everyone - the language of music. The Ëtëtung - or water music - of Vanuatu is a hypnotic sonic and visual experience.