Tyson Vs. Jaws: Rumble On The Reef
Legendary boxer Mike Tyson is back, taking on a new challenge, and he chose the most unlikely training partner: sharks; Tyson faces his fears and squares up with the ocean's champions to learn how to TKO a shark, all in the name of research.