Various Artists - Freestyle: The Art of the Rhyme
Over 15 years in the making, the world of improvisational rap, is explosively explored in this award wining and critically acclaimed authentic look into the life, music and history of 1990's underground hip hop culture! Packed with rare and archival footage of some of the most amazing MC's ever to bless the mic, the film features the story of MC Supernatural and his quest to become a champion, ...