Various Artists - Origins of EDM: Better Living Through Circuitry
Better Living Through Circuitry is a 1999 documentary directed by Jon Reiss about the Electronic Dance movement of the 90's. The documentary is considered the first full-length film that goes behind the Electronic Dance scene and uncovers the culture it has spawned. The film presented aspects of rave culture such as empowerment through technology, the DIY (do-it-yourself) ethic, and the floweri...