Watchers of the Sky
Watchers of the Sky interweaves four stories of remarkable courage, compassion, and determination, while setting out to uncover the forgotten life of Raphael Lemkin - the man who created the word "genocide," and believed the law could protect the world from mass atrocities. Inspired by Samantha Power’s Pulitzer Prize-winning book, A Problem From Hell, Watchers of the Sky takes you on a provocative journey from Nuremberg to The Hague, from Bosnia to Darfur, from criminality to justice, and from apathy to action.