Wine Masters: Sicily
The Regaleali Estate in the middle of Sicily is like an oasis in the desert. The first prestigious Nero d’Avola wine was made here by the old noble family Tasca d’Almerita. Alberto Tasca: “It gave me freedom once I realized I’m only the landkeeper of this place for a short period.” Lucio Tasca: “You have to be a fatalist to grow vines on Etna.”