2020 MBC Drama Awards
What’s your favorite type of drama? Find out if your favorite drama was selected among various genres, such as mystery, romance, and comedy, which the 2020 MBC dramas aimed to make new and diverse this year. Using the MBC Drama Type Indicator, MDTI, you can find out the results of your favorite drama on December 30 during the 2020 MBC Drama Awards.