2022 SBS Drama Awards
SBS dramas have never missed trends, ratings, or actor chemistry. They have captivated viewers' tastes with solid stories and a colorful lineup this year as well. On December 31, the last day of the year, the stars of this year's stories gather in 1 place. SBS produced great works across genre boundaries, from "Through the Darkness" to "Cheer Up." MCs Shin Dong Yeob, Ahn Hyo Seop, and Kim Se Jeong will show sweet chemistry together. Now they invite you to the festivities of deciding who the main character of the year will be.