7th Heaven
7th Heaven centers around the Camdens, a close family consisting of minister dad Eric, homemaker mom Annie, and their five children: Matt, Mary, Lucy, Simon, and Ruthie. The series chronicles the complex issues of growing up in the world today.
Anything You Want
In the pilot episode of the series, a reverend and his wife work to give each of their five children the support and freedom they need to face their challenges with love and sensitivity.
Matt is finally allowed back in the driver’s seat...until he backs into a police car.
A loss is mourned and a baby is born, as the Camdens recover from the death of Annie's mother.
A church burning causes the Camdens to invite the Rev. Morgan Hamilton's family to move in with them.
Despite warnings from her family, Lucy tries to learn the truth about Mike "The Mutant" Mitchell, a mysterious recluse accused of murder.