Aaron Gwin's Off Season
Going back to his roots
Downhill mountain biker Aaron Gwin revisits his roots in California's Morongo Valley to talk about what it was like growing up in the area. He also takes the opportunity to ride some old trails.
The spice of life
Aaron Gwin isn’t one to sit around – if there’s something fun to be done, he’s there. After a morning riding a local downhill trail, Aaron cuts loose with some friends at a climbing gym.
Aaron Gwin hosts enduro champion Richie Rude at his home in Southern California and shows him his favourite local trails in the surrounding hills. The pair also get a little competitive in the gym.
Catch up with one of the fastest men on two wheels, Aaron Gwin, as he prepares for the 2019 UCI MTB season with the new-look Intense Factory Racing team.